Συνελήφθη γιατί έτρεχε με 210 χιλιόμετρα στην Εθνική Οδό

Κοινοποίηση

Ένας 21χρονος συνελήφθη όταν εντοπίστηκε να τρέχει με 210 χιλιόμετρα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, υπερβαίνοντας κατά 110 χιλιόμετρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο!

Ο οδηγός συνελήφθη από αστυνομικούς της Ομάδας Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης, ενώ οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα.

 

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Τραμπ για κομμουνισμό: Είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ – Είναι ζώα

Ως τη σοβαρότερη απειλή για τις ΗΠΑ χαρακτήρισε ο Ντόναλντ Τραμπ τον κομμουνισμό σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα. Συγκεκριμένα, με αφορμή ομιλία του προς...

Tελευταία Nέα