Την Τετάρτη (18/2) συνεχίζονται οι συνομιλίες Ρωσίας – Ουκρανίας στη Γενεύη

Κοινοποίηση

Ολοκληρώθηκαν οι σημερινές ειρηνευτικές συνομιλίες Ρώσων και Ουκρανών διαπραγματευτών στην Γενεύη, οπως ανακοίνωσε στους δημοσιογράφους πηγή προσκείμενη στη ρωσική αντιπροσωπεία.

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες, που διεξάγονται υπό την αιγίδα των ΗΠΑ στη Γενεύη, και θα επαναληφθούν αύριο Τετάρτη (18/2).

«Τελείωσαν για σήμερα», είπε η πηγή που ζήτησε να μην κατονομαστεί, χαρακτηρίζοντας «πολύ τεταμένη» την ατμόσφαιρα.

Το πολιτικό σκέλος των συνομιλιών είχε ολοκληρωθεί νωρίς το απόγευμα, όμως οι στρατιωτικοί εκπρόσωποι συνέχισαν τις διαπραγματεύσεις για μερικές ώρες ακόμη.

Σύμφωνα με την ουκρανική αντιπροσωπεία, οι συνομιλίες, επικεντρώθηκαν σήμερα σε πρακτικά θέματα.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα