Βελόπουλος: «Η Μακεδονία θα στείλει το μήνυμά της στις 9 Ιουνίου

Κοινοποίηση

“Τρομοκρατημένοι από τα τεράστια ποσοστά της Ελληνικής Λύσης σε όλη την περιφέρεια, αλλά κυρίως στην Μακεδονία, Μητσοτάκης, Κασσελάκης, Ανδρουλάκης περιδιαβαίνουν όλη τη Μακεδονία, για να αποδείξουν πόσο αγαπούν τη Μακεδονία», υποστηρίζει ο πρόεδρος της Ελληνική Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος.

«Θυμήθηκαν προεκλογικά, λοιπόν», προσθέτει ο κ.Βελόπουλος, «τον ιερό τόπο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ο ένας, ο κος Μητσοτάκης, ο οποίος δεν έχει ορίσει ούτε έναν υπουργό από τη Μακεδονία, ο άλλος, ο Ανδρουλάκης, ο οποίος ξήλωσε το μοναδικό βουλευτή της Κεντρικής Μακεδονίας από τη Θεσσαλονίκη και ο τρίτος, που κόμμα του πρόδωσε το ίδιο το ιστορικό όνομα της Μακεδονίας».

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης σημειώνει ακόμη: «Όλα αυτά συμβαδίζουν με τον παραλογισμό τους. Τέρμα η κοροϊδία και η λεηλασία της Μακεδονίας από τα τρία αυτά κόμματα. Η Μακεδονία θα στείλει το μήνυμά της. 9 Ιουνίου, χειρόγραφα και με σταυρό, Ελληνική Λύση».

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Νταβέλης: «Στα χέρια του Στυλιανού το 90% των στοιχείων της ΠΑΕ ΑΕΛ» (Video)

Δείτε τι είπε ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΛ, Αχιλλέας Νταβέλης, για τις συζητήσεις με τον επιχειρηματία Ζήση Στυλιανό, σε συνέντευξή του στο Formedia TV. https://www.youtube.com/watch?v=zauffPj9uIo ...

Tελευταία Nέα