Βγήκε ο αντίπαλος της ΑΕΛ στο Κύπελλο

Κοινοποίηση

Ο Μακεδονικός επικράτησε με 1-0 εκτός έδρας του Ορέστη Ορεστιάδας στο Δημοτικό Στάδιο Ορεστιάδας και θα είναι ο αντίπαλος της ΑΕΛ στην 3η φάση του Κυπέλλου Ελλάδας. Ο αγώνας θα γίνει στο γήπεδο Μακεδονικού και θα είναι νοκ άουτ και σε περίπτωση ισοπαλίας στην κανονική διάρκεια, θα ακολουθήσει παράταση, ενώ αν χρειαστεί οι δύο ομάδες θα παίξουν την πρόκριση στα πέναλτι.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα