«Βόμβα» από τον Φατίχ Τερίμ μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ

Κοινοποίηση

Ο Παναθηναϊκός εμφανίστηκε κατώτερος των περιστάσεων και όχι απλά έχασε, αλλά διασύρθηκε με 4-1 από τον ΠΑΟΚ.

Μετά το τέλος της αναμέτρησης ο τεχνικός των «πρασίνων», Φατίχ Τερίμ μιλώντας στην κάμερα της NOVA ανέφερε τα εξής: «Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ, χάσαμε, έτσι πρέπει να το δούμε. Έχουμε το ματς με τον Ολυμπιακό και μετά τον τελικό του Κυπέλλου μπροστά μας να δούμε.

Βρήκαμε αργά το γκολ, δεν ήμασταν καλοί στο τελευταίο τρίτο μέχρι να σκοράρουμε. Συνεχίζουμε να κάνουμε ατομικά λάθη και να δεχόμαστε γκολ.

Δεν υπάρχει εξήγηση όσο χάνεις, έχουμε δει κάποια πράγματα αλλά έχουμε Ολυμπιακό και τελικό μπροστά μας.

Όταν τελειώσει η σεζόν θα μπορώ να εξηγήσω περισσότερα στον κόσμο»

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Νταβέλης: «Στα χέρια του Στυλιανού το 90% των στοιχείων της ΠΑΕ ΑΕΛ» (Video)

Δείτε τι είπε ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΛ, Αχιλλέας Νταβέλης, για τις συζητήσεις με τον επιχειρηματία Ζήση Στυλιανό, σε συνέντευξή του στο Formedia TV. https://www.youtube.com/watch?v=zauffPj9uIo ...

Tελευταία Nέα