Βουλή: Με ψήφους ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Ελληνικής Λύσης πέρασε η τροπολογία για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη

Κοινοποίηση

Με την θετική ψήφο της ΝΔ ψηφίσθηκε επί της Αρχής και στο σύνολό του το σχέδιο νόμου του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών που περιείχε και την τροπολογία για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη. 

Το σχέδιο νόμου, επί της Αρχής και στο σύνολό του το καταψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Νίκη, ενώ με το «παρών» τοποθετήθηκαν το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ και η Ελληνική Λύση. Η Πλεύση Ελευθερίας, όπως δήλωσε ο αγορητής της κατά την τοποθέτησή του αργά το βράδυ της Τετάρτης, καταψηφίζει το νομοσχέδιο αλλά επρόκειτο να καταθέσει το ψηφοδέλτιο τις επόμενες ώρες.

Η τροπολογία για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη ψηφίσθηκε από τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ και την Ελληνική Λύση ενώ ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Νίκη τοποθετήθηκαν με το «παρών».

Την δεύτερη υπουργική τροπολογία με τις διατάξεις που αφορούν αρμοδιότητες της ΕΛΑΣ για κακουργήματα, φοροδιαφυγή, την εγκατάσταση σταθμών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας και τον ΟΑΣΘ την ψήφισαν η ΝΔ, την καταψήφισε το ΚΚΕ ενώ όλα τα άλλα κόμματα τοποθετήθηκαν με το «παρών».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Tελευταία Nέα