Το Ιράν καταδικάζει τις «βάρβαρες» αμερικανικές επιθέσεις ως παραβίαση της εκεχειρίας

Κοινοποίηση

Το υπουργείο Εξωτερικών του Ιράν ανακοίνωσε ότι «καταδικάζει απερίφραστα» τα τελευταία αμερικανικά πλήγματα στις νότιες ακτές της χώρας, χαρακτηρίζοντάς τα «βάρβαρες επιθέσεις».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τεχεράνης, οι επιθέσεις της Ουάσινγκτον συνιστούν παραβίαση της εκεχειρίας που προβλεπόταν στο πλαίσιο του μνημονίου κατανόησης μεταξύ Ιράν και Ηνωμένων Πολιτειών.

«H αθέτηση υποσχέσεων αποτελεί μέρος της φύσης του καθεστώτος»

Το ιρανικό υπουργείο υποστήριξε ακόμη ότι οι ενέργειες των ΗΠΑ δείχνουν πως «το αμερικανικό καθεστώς δεν αποδίδει την παραμικρή αξία και αξιοπιστία στις δεσμεύσεις του», προσθέτοντας ότι η αθέτηση υποσχέσεων αποτελεί, κατά την Τεχεράνη, «μέρος της φύσης αυτού του καθεστώτος».

Παράλληλα, το υπουργείο Εξωτερικών του Ιράν τόνισε ότι η Τεχεράνη παραμένει αποφασισμένη να υπερασπιστεί την εθνική κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της χώρας απέναντι σε αυτό που χαρακτήρισε «αμερικανική στρατιωτική επιθετικότητα».



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Το Μπαχρέιν καταδικάζει τις ιρανικές επιθέσεις – Ζητά έκτακτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας

Το υπουργείο Εξωτερικών του Μπαχρέιν καταδίκασε με τον εντονότερο τρόπο τις νέες επιθέσεις με βαλλιστικούς πυραύλους και drones που εξαπέλυσε το Ιράν κατά της...

Tελευταία Nέα